SALAISUUS, JOLLA SAA PAINON PUTOAMAAN!

HEI!

Mä oon vielä täällä :) Ja mulla on taas asiaa -ja paljon!
Tässä se nyt on: jokaisen ammattitaitoisen Ravintovalmentajan suurimmat salaisuudet:
Lue teksti alas asti ja siellä ne on.

Jos mä saisin euron, joka kerta, kun kuulen, että joku aikoo laihduttaa sillai, että vähentää syömistä, mä olisin rich girl!
Jos mä saisin euron, joka kerta, kun joku alkaa karkkilakkoon tai herkkulakkoon, mä olisin very rich girl!

Mä luen mun facesta jatkuvasti, kun tyypit oottaa dieetin loppumista vesi kielellä ja ne miettii siellä, mitä kaikkea ne aikoo syödä, kun se dieetti on vihdoin ohi! HALOO!!!

Einstein on sanonut: "Jos tekee samat asiat yhä uudelleen ja uudelleen, mutta joka kerta odottaa erilaista lopputulosta, se on hulluutta".

Entäs jos ei kiellettäisi mitään? Mitä pidempi se kieltolista on, sitä enemmän niitä kiellettyjä juttuja tekee mieli.


No sitten joku sanoo vastineen: "Tuloksia ei tuu yhtä nopeasti, kun kituuttamalla.

Niin, ei tulekaan, mutta mitä väliä?
Yhtä juttua ne pikadieettikauppiaat ei muista sulle kertoa ja se on se, että se ei oo mahdollista polttaa rasvaa nopeasti. Siihen ei pysty kukaan! Mitä nopeammin paino putoaa, sen varmempaa on, että se lähtee lihaksista EI RASVAMASSASTA! Ei ole sellaista pilleriä, joka polttaa rasvaa. Ei, vaikka kuinka niitä myydään joka paikassa. Tuntemukset tulee ihan jostain muusta, kun siitä että rasvaa taianomaisesti lentää sun kropasta ulos.
Toisekseen, jos ne kakskyt kiloa on kertynyt kymmenen vuoden aikana. Mitäpä luulet, lähteekö ne susta kuudessa viikossa. Aivan, EI lähde!

Plus! eipähän tartte jatkuvasti olla dieetillä, kun voi aina hyvin, pysyy normaalissa painossa ja jaksaa arjessa, mikä on ainakin allekirjoittaneelle hyvin, hyvin paljon tärkeämpää kuin nopea painon lasku.
Kyllä mäkin olen virheitä tehnyt, niistä lisää ihan omassa postauksessaan.
Ja sitten päästään niihin megasuperhypersalaisuuksiin, jotka aioin kanssasi jakaa. Tässä seuraavassa kappaleessa on KAIKKI, mihin mun Ravintovalmennus perustuu. Ole hyvä! ;)

Entäs jos syötäisiin SÄÄNNÖLLISESTI? Entäs jos syötäisiin MONIPUOLISESTI? Entäs jos syötäisiin LAADUKKAASTI? Ja entäs jos vasta sitten lähdettäisiin katsomaan niitä MÄÄRIÄ

LOISTAVAA VIIKKOA SINULLE <3

-Milla-

Kommentit