Etu MillaFIT-asiakkaille!

Tsau!

Mun piti alkaa kertomaan teille uudesta kivasta jutusta, jonka mun asiakkaat saavat etuna! Oon tästä ihan fiiliksissä, koska joskus tää oli minulle vaan iso haave.

Olen saanut oikeuden antaa mun asiakkailleni FAST- verkkokauppaan alekoodin! 

Silloin joskus mun ekat palautusjuomat tai proteiinilisät oli aina FAST- merkkisiä. Palautusjuoma Reco2:sta huiviin AINA, kun tulin salilta, kun vielä asuin Rovaniemellä. Tällä merkillä on minulle suurempi merkitys, kuin ensin osasin edes ajatellakaan. Rovaniemellä nimittäin kävin ensimmäisiä kertoja salilla ja jäin kivasti siihen koukkuun. Se tunne, kun oot jostain uudesta tosi innoissas ja huomaat, että sitä tulostakin alkaa tulemaan! Ai, että! Sitten lähdin jossain vaiheessa kokeilemaan muita myös merkkejä, löysin monia hyviä ja halpojakin mutta selkeästi paras maku on mun mielestä FASTin tuotteissa. Proteiinijauhe on mun kokeilemista ehdottomasti paras sekoittumaan veteen tai maitoon. Täällä toimistolla on nytkin Whey80- proteiinijauhe (VINKKI: Teen täällä monesti puuroa välipalaksi, ja sotken jauheen siihen. Pähkinät vielä kylkeen niin jaksaa!) ja meidän kaupoista saa NAX- prodepatukoita, jotka on ylihyviä!

Mulle on ehdotettu muutamaa erilaista tuotesarjaa/merkkiä, jota voisi lähteä kokeilemaan tai markkinoimaan eteenpäin, mutta jokin on aina tökkinyt. Ja oon oppinut, että jos intuitio sanoo (tai viisaammat :) ) jotain, niin pitää kuunnella. 

FAST on suomalainen yritys, joka on ollut alalla jo parikymmentä vuotta. Mm. Natural- sarjassa käytetään Kuusamon Juuston heraa, joten sehän koskettaa myös Posiota. Täältäkin taitaa maitoa sinne mennä.




Muita herkkuja, joita päästään asiakkaiden kanssa tilaileen on Celsius- juomat sekä Cocovin superfoodit. Jotain kokeiluja olen mm. viherjauheella tehnyt aiemmin ja mm. chia-siemenistä muutaman kerran tuorepuuroa. Innolla lähden testailemaan uusia juttuja nyt hieman eri näkökulmasta kuin aiemmin. 

Haluan, että nämä superfoodit ovat ikäänkuin lisämausteita monipuoliseen ruokavalioon, eikä niin että niitä laitetaan jokaiseen mahdolliseen ateriaan! Semmoinenkin hauska kuvitelma taisi joskus päässä olla... Ravintovalmentajakoulutus antaa varmuutta ja uudenlaisia näkökulmia miettiä omaa ja asiakkaiden ruokavalioita. Pt- kavereiltakin tulee hyvää vinkkiä tämän tästä whatsappiin, kiitos heille siitä! Viikonloppuna olisi vielä vuoden viimeinen koulutuspätkä Oulussa. Ravintovalmentaja- koulutuksella jatketaan ja edessä olisi 2. lähijakso. Loistavaa!!!

Tänään olenkin pakertanut lähinnä ruokapäiväkirjojen analyysien parissa. Jatkan sitä vielä hetken, ja sitten siirrän itseni ja lapset kotiin!

Loistavaa päivää ja viikkoa!


-Milla-



Kommentit